3 fazovy elektromer na chipu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 10 11:27:14 CET 2012

Nie je mi uplne jasna pointa Vasho mailu.

Mozno len neviete, ze Maxim pred par rokmi kupil Teridian, co je zase odnoz TDK (vid schemu kto je kto, zhruba v spodnej tretine). Taketo svaby zalozne na '51 robia uz asi zo 5 rokov, mozno aj viac.

http://www.maxim-ic.com/products/energy/

Len tak nahodne vybrany jeden z demoboardov k uz vyrabanym obvodom http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/6909 za nejakych $200 - treba k nemu este nejake prudove trafa a je to hotovo :-)

wek