mobilni operatori //

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pátek Únor 10 10:16:02 CET 2012

Tak jsem se hned po ranu (vstal jsem pred chvili) nechal vytocit telefonem.

Zase volal nekdo pry z O2 aby mi nabidnul lepsi ceny. Vedel, kolik mam SIM
karet, ale dostal me s tim, ze se me zacal ptat, na koho to je registrovane
-pravnicka nebo fyzicka osoba. A pak se zacal ptat, kolik provolam.
Jak je mozne, ze takovy clovek pry z O2 nevidi v systemu komu fakturuje a
kolik provolam? Ale prijmeni znal.
Ze pry mu to system neumozni.

Takze jsem jej odbyl s tim, ze at si vse ze systemu vytahne a pak mi posle
nabidku. .. a zavesil jsem

Byla to jeho neznalost nebo zas nekdo vymysli nejake finty?

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )