Re: OT: Chyba programu CorelDraw v prostředí W7

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Únor 9 14:21:43 CET 2012

Mam uplne identicky problem. Nevyresil jsem jej, pouze obesel pouzitim
virtualniho systemu XP (dekuji Petrovi Zahradnikovi za radu, k
dohledani v historii konference nekdy loni na podzim) a v pripade
Photopaintu pouzitim GIMPu (ktery je pro moje ucely navic lepsi nez
Photopaint). Upgrade na Corel X-neco odmitam, protoze je to z
uzivatelskeho hlediska verzi od verze humpolactejsi a nepraktictejsi.

Ales Prochaska