OT: Chyba programu CorelDraw v prostředí W7

Čtvrtek Únor 9 13:24:44 CET 2012

Omlouvám se za OT ale věřím, že se najde někdo znalý věci:
Mám oficiálně zakoupený program CorelDraw verze 11. Provozování na W-XP bylo bez problémů, po instalaci na počítač s Win7 mi obě používané aplikace (Corel Draw a Corel PhotoPaint) hlásí "APPCRASH" a jako příčinu uvádí soubor "kodakcms.dll" ve verzi 4.2.12.0.
Vyhledal jsem si na internetu informaci, že verze tohoto souboru je stará a nápravu prý sjedná verze 5.4.1.0. Leč tuto verzi nejsem schopen nikde najít jako (byť placený) download.
Už jsem v posledním zoufalém tažení napsal dotaz na COREL Helpdesk - zatím ticho po pěšince.
Neřešili jste někdo podobný problém ?

Zdravím

Kručinský