Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 8 08:37:02 CET 2012

Teda weeku to jsem ani necekal, ze se do toho tak zahloubas. Ano je to
tak - to Biburo je jen takova zakladni funkce pro rychle serizeni - i to
je hodne velka pomoc.

Ale pri repasovani vraku je treba i vedet jak je na tom strojek
mechanicky - tam je dulezite vedet i ten prubeh toho kroku.

Nicmene jsem zjistil, ze se zvysil vyrazne odstup signal/sum u te kapsle
v okamziku kdy jsem z toho sloupnul tu samolepku s tim filcem.

Radek Vicek