*SPAM* Re: Kontaktni snimac zvuku

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 7 20:56:30 CET 2012

Ja si nestezuji - konecne vidim jake spektrum se tam vyskytuje. Ale to
moje je uz take trosku poladene, ale i na syrovem zaznamu ty peaky byly
videt.

Biburo bylo pred nejakou dobou zcela jiste provozovatelne jen z
nahraneho souboru - neslo free online. Mozna ze se neco zmenilo - jdu si
ho stahnout.

S pozdravem
Radek Vicek