*SPAM* Re: Kontaktni snimac zvuku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 7 20:19:37 CET 2012

Můj primární záznam (před úpravami) vypadal nesrovnatelně hůř, než je
ten Váš - peaky tiků jen zcela minimálně převyšovaly šum, takže nemáte
na co si stěžovat (tedy pokud je ten Váš taky primární)...

Biburo (běží zcela bez problémů v Linuxu pod Wine) má nastavitelný práh,
od kterého reaguje na peaky. Takže bych to neviděl jako problém...
Mimochodem mu nevnutíte existující soubor, umí zpracovat jen signál v
reálném čase.

---
Jirka