OT: Notebook do 20k

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Únor 7 11:49:39 CET 2012

Total uz je 64-bitovy, ale trvalo to dost dlouho, jednoduche to asi
nebylo: http://www.ghisler.com/whatsnew.htm
Ale v souvislosti s timto me napada, v cem je prinos 64-bitove aplikace?
Mam na svem PC treba Internet Explorer 32 i 64 bitovy. Pokud pominu, ze
musim treba instalovat obe Javy, flash playery atd. aby mi to jelo v
jednom i druhem IE, tak co mi to prinese?
32-bitove aplikace jednou na 64-bitovem systemu, az na vyjimky, bez
problemu, opacne to neplati. Pokud vyrabim program, udelam jej 32-bitovy
a pojede na na obou verzich, pokud udelam 64-bitovy, na 32-bitove verzi
to nespustim.

Martin Hanek