OT: Notebook do 20k

Úterý Únor 7 11:43:15 CET 2012

2012/2/7 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>:
> Ale je zas rozdíl totálně ignorovat 64bit, který je na trhu už několik let.

Ehm, to je pohled obchodního zástupce - 64bitů, to je přece 2x 32 no a
32 bitů už přece umíme, takže naše aplikace ja kompatibilní s 64-bit
Windows ;-D

> Předpokládám, že se ladit nic moc nemusí, prostě je třeba zajistit provoz
> pod 64bit OS a bude to fungovat i v dalších generacích OS.

Myslím, že tady jednou někdo zmiňoval Total Commander, který je
napsaný snad v Delphi a že díky tomu je problém ho jendoduše
zkompilovat do 64-bit verze. Na rozdíl od některých jiných jazyků
(C?), kde je to brnkačka.

> Ostatně předpokládám, že Windows 8 nebo nejpozději jejich následovník bude
> pouze 64bit. U Server edic už to tak je.

Já bych věštil spíš naopak, kvůli kompatibilitě s různým starým SW,
ale i ovladači k HW se bude MS držet 32-bitů.

P.K.