Notebook do 20k

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Únor 6 17:35:07 CET 2012

Co to mate vsichni s tema matnejma displejema? Mne matnej nesmi do baraku...
Lesklej ma prijemnejsi kontrast, "hladsi" text, resp. vyhlazovana pismenka
obecne, prach se z toho utira taky o dost lip a na slunicku vidim stejny
kulovy, jako na matnem - lezi mi tu Lenovo SL510 s lesklym a ASUS EEE 901 s
matnym vedle sebe a kdyz mi sem posviti slunicko, na obou je videt stejny
prd...

Zrejme "kolik smyslu, tolik syslu", nebo jak bylo to uslovi :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Snehulak
To: HW-news
Sent: Monday, February 06, 2012 5:27 PM
Subject: Re: Notebook do 20k

Jj, taky ho mam rok a je bezproblemovy , pouzivam ho k programovani motorol
ktere pouzivaji rs232 a bezproblemu jak tim portem tak i usb prevodnikem v
XP modu . Jo taky je hlavne matny :)

snehulak

2012/2/6 Roman Vostřel <vostrel na lit.cz>

Ten Probook 6555 mám 1,5 roku a zatím funguje bez problému, baterie kolem
3h,displej matný 1600x900, RS232, zatím nic neupadlo, používám ho denně.
Jenom ta RS232 je trochu moc zapuštěná a je nutné mít zalitý prodlužovací
kabel, který nemá výstupky kolem konektoru. Klasický skládaný kryt se tam
nevejde. Osvědčil se mě XP mod u Win7, pro starší programy nepostradatelný.
Proto to chce verzi Win7Proffesional.

To som neskusal, nepotreboval som. Neviem, ci prave tato IO adresa
bude pridelena BIOSom. Mozem vecer skusit. Podstatne na tomto porte je
pre mna dodrzanie casovania. Bez problemov na nom funguje
autodiagnostika s podivnou uvodnou sekvenciou na rychlosti 5Bd, ktora
sa po definovanej pauze mani na 9600 (10400 apod). Ziaden mne dostupny
USB prevodnik toto nezvladol. Pri ExpressCard si len fakt treba dat
pozor, aby interne nebola pripojena na USB, ale PCIe.

miro