DjVu (bylo: Re: Konec modreho Amara)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 6 11:31:34 CET 2012

Postupuju obráceně, jako nakonec většinou... Jinými slovy PDF převádím
do DjVu, ne sice vždy, ale zejména u rozsáhlých archivů. Dělám to už léta.

Výhoda? Nesrovnatelně menší datový objem při stejné nebo lepší kvalitě.

S prohlížeči není nejmenší problém, stejně tak lze získat i konvertory,
resp. editory DjVu - vše legálně zdarma. V Linuxu je to přitom výrazně
jednodušší. Případně lze dělat konverzi on-line.

Nemám Rusy v lásce, ale s DjVu bych skoro řekl, že vědí, co dělají (dle
mého názoru je tam tento formát velmi rozšířený).

---
Jirka