Konec modreho Amara

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 6 10:41:50 CET 2012

Ten djvu prohlížeč umí přímo exportovat do PDF, ale není to žádný zázrak,
stránka kolem 3-4MB.

Zajímavé věci si takto tisknu do pdf přímo z menu tisk. Nexportovat, export
někdy blbne. Případně by někdo mohl udělat nějaké úložiště na tyto
výstřižky, kam to budeme dávat. Můžu to udělat i já, ale mám jeden směr ven
jen 50kB/s. Anebo na dropbox, to by taky šlo. Teď mám toho moc, takže když
to někdo uděláte, bude to dřív.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

Protoze jsem tvor zvedavy, tak jsem take "skacal nomer", a do PC mi
pricestovalo .djvu. Stshnul jsem si reader, otevrel, zacetl se - a tu mne,
debila, nenapadlo nic lepsiho, nez si rict "hezky, ale co z toho zkusit
udelat PDF, aby to bylo citelne vsude?"

A jak jsem si rekl, tak jsem i udelal - dal jsem tisk na virtualni tiskarnu
PDFCreatoru a zacalo se tisknout, resp. posilat data do fronty. Na cca 30.
strance dosla Win7 64bit pamet (4GB) a od te doby bezmocne swapuje a
dvoujadrova masina je naprosto neovladatelna. To se mi jeste s zadnou
aplikaci na tomto systemu nestalo...