ot: voda/vzduch/tlak a veci...

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 5 16:39:49 CET 2012

 5.2.2012, 16:35:53

Pokud by slo jen o objem bublin, pak by asi bylo celkem dobre mozne
uvazovat "dej izotermicky" p * V = kons. a bylo by to jednoduche.
Ale v danem pripade je mozne, ze mirou nezanedbatelnou se projevuje i
rozpustnost plynu v kapaline, pricemz plynem nemusi byt jen bezny
vzduch. A tim se to komplikuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz