Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 3 11:42:43 CET 2012

Chci se jen zeptat...nevim zda jsem to nekde neprehlidnul.

Co ma byt vysledkem snazeni? Jen nova DDS s vyssi max frekvenci?

Nevim kolik z puvodnich zajemcu o baluovu DDS ji dokoncilo do finalniho
stavu a kolik z nich by slo do upgrade - ja priznam se bych ocenil kdyby
to umelo chodit treba az do 500MHz (abych se aspon dostal na pasma PMR),
ale asi se bez toho obejdu.

Navic mam takovej pocit, ze jen vymena samotne desky DDS to asi nevyresi
- myslim, ze kdyz jsem promeroval ten vystupni zesik tak ke konci uz
zacina dost vadnout (ale je mozne, ze si to jen blbe vybavuju) a tak by
se ten koncak musel stejne postavit novej.

DDS nova, rizeni nove a koncak take novej.

Takze z puvodni DDSky zbyde vlastne jen atenuator (nevim jak na tom je
treba pri 500MHz) takze to uz neni vlastne nijak podstatne.

Kdyz to tom premyslim a myslim, ze jsme se o tom uz mozna bavili v ramci
tech problemu se SW (ktere zase vysumely a ktere me s prominutim dost
otravujou - tedy nemoznost SW kalibrace a to ze si DDSka nepamatuje
posledni nastaveni), ze by celej koncept mel byt jiny - myslim, ze uz
jsem to navrhoval - maly levny MCU napojene na hw DDS, ktery bude rizen
pres nejake HW rozhrani a nejaky jednoduchy protokol - co bude nad tim
uz bych nechal na nejaky komunitni spolupraci pokud neco takoveho muze
fungovat - jestli si k tomu nekdo pribastli jen galv. oddeleny USB
prevodnik a bude to ovladat PCckem nebo na to pripoji FriendlyARM (coz
by se libilo me) je uz pak jedno.

Pak totiz by se nemuselo resit za dalsi dva-tri roky co s tim, az zase
zacne neco nevyhovovat - myslim tim alespon z hlediska ovladani a
pouzitelnosti.

Ta DDSka se totiz pak da pouzit i v nejakem zarizeni v ocesanem
provedeni a ne jen jako cajk postaveny na stole.

Radek Vicek