[OT] vyber zrcadlovky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 1 19:38:05 CET 2012

Po G1x take koukam, ale 749EUR v EU (tedy predpokladam, ze v CR tak za cca
22.000Kc) je mimoradne nehezke cislo, prestoze by tenhle kompakt pro hodne
velkou kapsu pokryval vetsinu mych "turistickych" ambici, a dost mozna, ze
nejen tech, vypada to hodne povedene.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Raven" <raven na wo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2012 6:12 PM
Subject: Re: [OT] vyber zrcadlovky

Take posilhavam po necem lehcim na pesi cestovani kdyz idu sam. S
manzelkou neni problem, ona normalni batoh a ja fotobatoh (LowePro
SlingShot 200 AW).
Takze, kdybych si chtel dnes udelat radost a tak asi toto:
http://www.dpreview.com/previews/canong1x/
Sice je tam dle vseho bidnej optickej hledacek, ale kdyz to vylezlo tak
hned zacly svrbet ruky :-)

S pozdravem Raven