[OT] vyber zrcadlovky

Raven raven na wo.cz
Středa Únor 1 18:12:42 CET 2012

Take posilhavam po necem lehcim na pesi cestovani kdyz idu sam. S
manzelkou neni problem, ona normalni batoh a ja fotobatoh (LowePro
SlingShot 200 AW).
Takze, kdybych si chtel dnes udelat radost a tak asi toto:
http://www.dpreview.com/previews/canong1x/
Sice je tam dle vseho bidnej optickej hledacek, ale kdyz to vylezlo tak
hned zacly svrbet ruky :-)

S pozdravem Raven