OT: pripomenuti - nafta do generatoru

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Únor 1 08:46:28 CET 2012

U nas ridic sanitky do vw transportera tdi omylem natankoval z cca 65
litrove nadrze 30 litru naturalu . On si toho na miste nevsiml , auto
normalne jezdilo , pozdeji se dostalo do servisu kvuli divnemu chovani
mottoru a horsimu startovani pri zahrati :)))

No v servisu nemohli prijit na to cim to je(stale nikdo nevedel o naturalu
v nadrzi) , pozdeji pri vyuctovani CCS karet jsme to zjistili nasledne ze
sebe udelali blbce v servisu no a vymena vstriku a kde ceho , cela sranda
stala asi 90,000kc :D

Me se stalo ze jsem omylem natankoval plnou nadrz do trabanta nafty ,
prestalo to jet , tata mi nadal do blbcu vypustili jsme nadrz , parkrat
protocili motor s benzinem , dali zpatky ciste svicky a trabik jezdil jak
jindy .

snehulak