Re: Je mi z toho smutno - asi jen pro prazaky a moc se omlouvám za ne HW

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 1 00:14:04 CET 2012

 1.2.2012, 0:12:50

"Některé ty stánky, které tam jsou dneska, jsou 24 hodin otevřené,
 což znamená zvýšenou kriminalitu v daných lokalitách," uvedla Udženija

 Jestli mi neco pripomina porekadlo o psu a holi, pak prave tohle.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz