Reverzne inzinierstvo, GIMP

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 31 17:02:40 CET 2012

Do přílohy (44kB, tak to snad nikoho nezabije) jsem Vám dal to, co v
OOo/LO Draw umějí ta rozšíření (knihovny).

Značky lze použít i přímo z toho dokumentu, rozšíření není třeba
instalovat. Značky lze samozřejmě libovolně množit, dál upravovat,
vytvářet vlastní atd. Lze je mít jako knihovnu na samostatné stránce, v
samostatném souboru nebo znovu uložit jako šablonu (*.otg).

Rozšíření jsou např. na:

http://extensions.services.openoffice.org/project/freie-schaltzeichen

http://www.openoffice.org/fr/Documentation/Gallery/Divers/ (soubory
composants.zip a electronique.zip)

a je jich určitě víc, než tyto, co mám (třeba
http://lyceehugobesancon.org/lvh/spip.php?article234 se zdá být jedním z
nich).

Kreslení v Draw je neporovnatelně intuitivnější než v Gimpu (tedy
alespoň pro mě), ale je to samozřejmě věc zvyku a určitě se najde někdo
s opačným názorem. Já mám prostě rád objektové uspořádání a vektory...

Další možnost, jak do OOo/LO získat schematické značky, je zmíněná Geda.
Jsou tam i v *.ps formátu, což umožňuje jejich snadný import jako vektory.

---
Jirka