Vanocni gadget II

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Prosinec 31 12:58:46 CET 2012

Dobry den,

kedze je uz posledny den v roku a bavime sa viacmenej zo zabavy, tak
Vam napisem, ze mne sa to riesenie pacilo.

Myslim, ze potrebuje oddelit od tych spiciek co mu tam lezu z tej pwm
a ineho bord.... To ze to je teplotne zavisle viem, ale myslim si, ze
ako komparator to vyhovuje za predpokladu, ze mu to celkovo neuskoci o
100-150mV. To by uz mohlo tym akumulatorom ublizit. Na druhej strane,
ma tam jednoducho vyrieseny kvazi-prevodnik 12V - 3.3V a negovanie
signalu co su funkcie zelane. Davat tam kvoli tomu dalsi operak a
riesit napajanie a ustrelenie vystupu OZ... Preto sa mi to pacilo.

Nepacilo sa mi to kvoli tomu, ze tam neboli zakreslene ziadne
odrusovacie prvky, ci uz vo vykonovej a napajacej casti, alebo na
riadeni. Ale Motorola bola znama tym, ze vydrzala toho dost vela. Ale
aj tak ta vykonovka sa mi celkovo nepacila.

Vidim, ze ste medzitym uz pokrocili v debate, takze by som sa Vas
spytal, p.Jirka, ako ze sa taky jednoduchy analogovy vstup robil pred
20-25 rokmi?

A.