JFET na 50V

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 30 10:15:51 CET 2012

 30.12.2012, 10:11:42

Urcite se delaji i jine, ale priznavam se, ze prilis presnou predstavu
o aktualnim rozsirenosti tech MEMS nemam. Mozna ze se v ruznych x-founech
skutecne jine nepouzivaji, ale v levne elektronice typu sluchatka k
PC, chuvicky a podobne IMHO zatim vladnou elektrety.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz