Bezdratovy prenos UART

Čtvrtek Prosinec 27 19:24:30 CET 2012

Menice jsou v rozvadeci a kupodivu na nich moc plechu neni... Chladic je
samozrejme masivni profil s ventilatory, na tom je hromada IGBT
tranzistoru a pospojovane hranolama (no trosku prehanim, medene plochace
;-) ) vedle na plastu budice a nejaka elektronika, na tom teda plechovy
kryt a nad nim ridici obvody. Proste skoro vsechno z plastu. Ke
zminenemu efektu doslo nedavno taky, kdyz elektrikar z externi firmy
skrtnul krytem o medeny pas brzdnych rezistoru.... Neco medi se odparilo
a prorazily se minimalne vsechny tyristory v usmernovaci, skoda se
uvidi, neco mezi 50 litry a ctvrt mega... Pojistky 800A na privodu
shorely jako prd.