[OT] konverze timestamp na datum a cas, algoritmus

Sobota Prosinec 22 16:14:49 CET 2012

OK, uz to funguje, jinak ty konverze IMH az tak uplne jednoduche nejsou,
aby stalo za to si s tim lamat hlavu, a taky to musi byt kompatibilni,
abych mohl prenaset cas mezi zarizenim a PC jako time_t hodnotu. Taky je
sranda rozchodit na ARMech bez OS scanf, printf... je potreba doplnit
par funkci ale k tomu jsou zdroje celkem bohate. Tam time knihovna je,
jen asi zas bude potreba doplnit par funkci, ktere to normalne vola v OS.