Brum CRT TV - settop box

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pátek Prosinec 21 14:34:20 CET 2012

To sa prejavovalo ak bol niekedy zvuk modulovany na pomocnu nosnu do
obrazoveho signalu. Ak je zdrojom digitalny signal, tak sa vytvara obraz
samostatne a zvuk samostatne. Cez SCART sa prenasaju samostatne.
Presluchy z dovodu modulacie tu NIE su.

Digitalny signal moze mat spektrum "az do neba", ale zvuk v tomto
pripade nemoze ovplyvnit.
Pocujete ovplyvnovanie zvuku v bednickach, pripojenych k PC cez ostre
digitalne hrany obrazoveoh signalu okien, alebo znakov v terminali
svojho pocitaca?
Ostrejsie hrany, ako su na prechodoch napr. cierneho terminalove okna a
bieleho pisma vo videosignale asi nenajdete....

Dodo