VF tieniace krabicky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 19 22:11:32 CET 2012

Chvilu som nebol na drote a... fuha... :-)

> skusil by som tie firmy popytat priamo, mozno na zakazku Vam urobia
> vynimku a spodky nedodaju.

No lenze spodky potrebujeme, a to take, co sa daju letovat na plosak. T.j. maju derave dno a po obvode bud packy na SMD alebo piny na through-hole. Tie firmy su velke a nebudu sa s nami bavit, resp. nie za podmienok ktore by boli pre nas zaujimave. Inak tie krabicky sa kupit daju, napr.

> kdyz se da na Farnellu hledat neco jako "Screening Can"
> tak z toho nekolik moznosti vypadne, akorat je to docela mastne...

... o co ide samozrejme hned na prvom mieste... :-)

> A posledna moznost je
> nakreslit to v AutoCADe a nechat vyrazit v nejakej strojarskej firme
> na okoli.

Nie je to vonkoncom posledna moznost, ale kedze sa jedna o standardny produkt, tak sa to skutocne odsuva dalej...

> Myslim, ze to cenovo vyjde porovnatelne a mate presne to, co
> potrebujete.

Bohuzial ale aj s prislusnou pracnostou - potrebou kreslit a zhanat material a nasledne iterovat k zelanemu vysledku, no a potom klasicke natahovanie sa o terminoch atd.

> http://www.teroz.cz/cs/ostatni/plechova-krabicka a domluvit zakázkovou
> výrobu

[detto aj pan kolega gatilo]

Znova su to "len" samostatne krabicky. Ten rozdiel je najma v tom, ze kym celoplechova krabicka si vyzaduje len niekolko jednoduchych priamych strihov a ohybov, vytvarovanie paciek/pinov je o pol cisla zlozitejsia operacia, ktora si vyzaduje aj to o pol cisla zlozitejsie vybavenie... Asi by sa to neoplatilo ani im ani nam.

> http://www.ok2kkw.com/00000104/preselector/semerad_zalany.png

To je mile... :-) Necakal som, ze ak je to png bude to mat pol mega, a kym som bol este mimo kompu, pokusil som sa to stiahnut do mobilu (ne-ajfouno-handroidoveho)... No, Teplice su trocha odruky, a ak ten pan priamo nieco taketo nerobi, tak ak by nebola ina cesta, tak asi bude jednoduchsie si to zriadit u miestnych dodavatelov (elektro)mechanickych zalezitosti... Ale kazdopadne dakujem.

> Ja používám takové klipsy od Holland shielding systems.

To vyzera nadejne. Maju aj hotove krabicky. Jediny problem je, ze to nie je v drogerii... :-) Uvidime, ako sa to vyvrbi cenovo a ci sa nenajde nieco este lepsie (v konecnom dosledku je osadzovanie poltucta paciek vcelku otrava, ak sa tomu da vyhnut...)

----

Este stale mam pocit, ze mi nieco uslo, ze uz niekto pred par mesiacmi ci mozno dvomi-tromi rokmi dal nejaky klucovy odkaz presne na toto, co som si zabudol zaznamenat... Alebo sa mi to len zda?

Kazdopadne dakujem vsetkym za namety a komentare. Aj ked ich trebars v tomto okamihu nevyuzijem, ja sa snazim si tieto "rozumy" odkladat a triedit, lebo sem-tam sa stane, ze pomozu.

wek