VF tieniace krabicky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Prosinec 19 15:49:37 CET 2012

Ahoj,

skusil by som tie firmy popytat priamo, mozno na zakazku Vam urobia
vynimku a spodky nedodaju. Este bola jedna firma co robila krabicky zo
Svedska, ale nazov si nespomeniem. Skus este opacit ten mcu, obcas sa
tam najdu tipy na alternativnych vyrobcov. A posledna moznost je
nakreslit to v AutoCADe a nechat vyrazit v nejakej strojarskej firme
na okoli. Myslim, ze to cenovo vyjde porovnatelne a mate presne to, co
potrebujete.

A.

p.s.:Fajn, tesim sa na dalsieho clena.

Dňa 19. decembra 2012 15:37, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: