Panelizace postscriptu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Prosinec 12 18:56:27 CET 2012

S binárkou bude problém, moje Ubuntu je stařičké, ale doplňuji do něj
nové verze nástrojů (Qt kompiluji), takže s kompatibilitou to bude
problém. Ale stačí vám nainstalovat Qt (>4.5, možná i méně), KDE není
potřeba. Ani to Qt nemusíte kompilovat, stačí použít hotový balíček. Pak
už jen qmake a make a máte hotovo. Panelizaci negativního motivu z Eagle
jsem nezkoušel, normálního ano. Zkusím, pokud se mi to povede vytvořit.

Mrazík