Panelizace postscriptu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 12 18:26:43 CET 2012

Uz kdyz jste kdysi davno v Postscriptu delal stupnici pro merak, tak jsem
si tehdy rikal, ze jste s Postcriptem dobri kamaradi.
A asi to tak opravdu je.    :-)

Ja jsem zatim vzdycky tu panelizaci v PS delal rucne v editoru, tohle
by bylo samozrejme komfortem uplne jinde.
Umel by ten Vas SW i panelizaci negativnich motivu? Ta je napr. z Eagle
delana tak, ze se vykresli cerny obdelnik a do toho se maluje bilou barvou.

A prani: nemel byste nahodou nejakou hotovou binarku pro Debian/xBuntu?
Nemam nainstalovany Kdevelop a trochu se bojim znacneho laborovani
s instalaci. Pro rychly pruzkum by ta binarka bodla.
Pokud to ale neni mozne, tak nastoupi instalace Kdevelop.

Diky za Vase usili v teto oblasti.
PL

***************************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 12, 2012 5:25 PM
Subject: Re: Panelizace postscriptu

Tyhle všechny psutils jsou asi dokonalé, ale když to dělám jen občas,
dělá mi potíže opět vyladit ty command-line parametry. Chci prostě něco
primitivního, kde hned vidím výsledek a nemusím o tom moc přemýšlet. Zde
jde jen o to poskládat pár obrázků na papír a protože jsou to obrázky,
tak je chci vidět. A koneckonců jsem si trochu zase procvičil Qt, abych
to nezapomněl. Zase tak moc v tom nedělám.
A pak, když už mám funkční kostru není zase takový problém ty obecné
transformace souřadnic do toho dopsat. Jen jsem líný o tom přemýšlet,
protože souřadnicový systém Qt je dost neprůhledný a liší se od ps.
Takže ty transformační matice sice nebudou na implementaci tak náročné,
ale odladit to chce trochu úsilí, které bych tomu věnoval až když by to
bylo naprosto nezbytné. Pokud tento můj prográmek považujete za
hloupost, tak to dělat nebudu, protože mě to tak stačí.

Mrazík