odpadní toner - Re: Jak spravne plnit toner do cartridge HP 92274A (HP 4MP)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 12 17:06:23 CET 2012

Já jsem nedavno zjistil, že je toner magnetický. Měl jsem ho připravený
v pytlíčku na stole a vedle se válel magnet. Normálně k pytlíčku
přiskočil, původně jsem myslel, že v toneru ještě něco je ( šrouvek atd... )