odpadní toner - Re: Jak spravne plnit toner do cartridge HP 92274A (HP 4MP)

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Prosinec 12 16:30:59 CET 2012

Dobrý den,

Ne. Funguje to tak, že váleček se nabije primární koronou VN na nějaký
náboj. Laser potom do něj nakreslí obrázek tak, že co je bílé se laserem
osvítí. Váleček projede okolo toneru. Na místa, které laser nevybil se
elektrostaticky nachytá toner. Potom jede váleček okolo papíru, pod
kterým je druhá korona. Ta přitáhne toner z válečku na papír. Ale ne
úplně všechen. Něco na válečku zůstane, a to se potom setře stěrkou do
odpadu.
Když má být celá stránka bílá, tak laser vybije celý váleček, a žádný
toner se na něj tedy nenalepí.
Toner z odpadní nádobky znovu použít nejde, vzniknou na něm tím nabitím
nějaké změny.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip