Doporucte zakladni desku pro tiche PC

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 11 10:13:14 CET 2012

Pokial cast napajacieho prudu tecie tienenim, je to zle. Tienenie nema
byt sucastou napajacieho obvodu, ale ako jeho nazov napoveda, len
tienenim.
Vo svojich USB zariadeniach pripajam tienenie (vonkajsi plech) USB
konektora k zemi cez paralelnu RC kombinaciu (~100R//100nF). Tam sa
toto tazko moze stat.

Vas vyrobca USB citacky sa na to vykaslal a tienenie rovno spojil so
zemou, cim usetril asi 2 centy. Zrejme setril aj inde, napriklad na
blokovacich kondenzatoroch. V kombinacii so shitnym USB kablikom a
napajacim napatim na okrajovych rozsahoch USB specifikacie to robilo
to, co popisujete.