Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 10 18:30:07 CET 2012

A nedaji se sehnat nejake male levne plastikove krabicky vhodneho rozmeru
(napadaji me napr. ruzne davkovace na leky atd.), jimz by se vicko udelalo
prilepenim nebo prisroubovanim jednostranneho PCB, na jeho spodni strane
by byla pripadna elektronika?
A pokud by to melo drzet na nejake podlozce, tak do te krabicky prilepit na
dno magnet a provozovat to na plechove podlozce.

PL

**************************************

From: "Marek Peca" <marek na duch.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 10, 2012 6:13 PM
Subject: RE: Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

> Přes Vánoce něco vyzkouším. Pro malého Pavla Pouchu(4 roky) zatím stačí
> baterka (s elektronickou pojistkou), vypínač a žárovka. Podělil byste se o
> to, kde kupujete banánky a zdířky?

Jak jsem psal v puvodnim prispevku, nejlevnejsi 2mm bananky a zdirky mel
rasel.cz. Vyrazne nizsi cena, nez jinde, coz je dano predevsim tim, ze
zdirka je pouha vidlicka (tvarem jako ladicka + 2 zuby), ale funguje to
dobre a zda se to byt odolne. Bananky jsou rovnez jen proste koliky, zadne
napruzene bronzove sukynky.

> Moje původní myšlenka byla taková (než Vás napadlo Duplo):
> 1) Desky cca 4x4cm, vše co nejvíce SMD, aby se mohly moduly osadit hromadně
> 2) Zdířky jako nožičky (tohle je asi slabina)
> 3) Seshora samolepky (u některých modulů)

Dobrej napad.

> 4) Na každém evropském veletrhu je fůra číňanů s kabely atd. Teď jsem se na
> podzim o to nestaral, ale na jaře bude např. Embedded world a tam bych něco
> levného a přitom dostatečně kvalitního zkusil najít. A ono by se to dalo
> třeba na Aladinovi i na dálku...

Ja zatim pajel kabely sam na ty 2mm banany. To ani nebyla ta nejpracnejsi
cast a zda se, ze to celkem drzi, i kdyz je to pajeny spoj a o nech se
vseobecne vi, ze se lamou -- zatim OK.

> Ovšem dřevěné modulky na podložce z Dupla mají i estetickou hodnotu, to je
> vážně pěkné.

Bylo to spis z nouze, ale diky :-)

ZdraviM.P.