Elektro stavebnice pro nejmensi -- namet

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Prosinec 10 18:13:57 CET 2012

> Přes Vánoce něco vyzkouším. Pro malého Pavla Pouchu(4 roky) zatím stačí
> baterka (s elektronickou pojistkou), vypínač a žárovka. Podělil byste se o
> to, kde kupujete banánky a zdířky?

Jak jsem psal v puvodnim prispevku, nejlevnejsi 2mm bananky a zdirky mel
rasel.cz. Vyrazne nizsi cena, nez jinde, coz je dano predevsim tim, ze
zdirka je pouha vidlicka (tvarem jako ladicka + 2 zuby), ale funguje to
dobre a zda se to byt odolne. Bananky jsou rovnez jen proste koliky, zadne
napruzene bronzove sukynky.

> Moje původní myšlenka byla taková (než Vás napadlo Duplo):
> 1) Desky cca 4x4cm, vše co nejvíce SMD, aby se mohly moduly osadit hromadně
> 2) Zdířky jako nožičky (tohle je asi slabina)
> 3) Seshora samolepky (u některých modulů)

Dobrej napad.

> 4) Na každém evropském veletrhu je fůra číňanů s kabely atd. Teď jsem se na
> podzim o to nestaral, ale na jaře bude např. Embedded world a tam bych něco
> levného a přitom dostatečně kvalitního zkusil najít. A ono by se to dalo
> třeba na Aladinovi i na dálku...

Ja zatim pajel kabely sam na ty 2mm banany. To ani nebyla ta nejpracnejsi
cast a zda se, ze to celkem drzi, i kdyz je to pajeny spoj a o nech se
vseobecne vi, ze se lamou -- zatim OK.

> Ovšem dřevěné modulky na podložce z Dupla mají i estetickou hodnotu, to je
> vážně pěkné.

Bylo to spis z nouze, ale diky :-)

ZdraviM.P.