Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 15:10:39 CET 2012

Tohle byla, co jsem se dočetl závada na čtečkách bez nápisu, nezkoušel
jsem, ale tahle s nápisem Apacer se chovala trochu podivněji, systém
hlásil že se mu nepodařolo načíst ovladač(způspbovalo to zpomalení a
timeouty u dalších ovladačů) čtečky, ale čtečka v některých slotech
fungovala, všechny jsem nezkoušel příslušných karet nemaje. Před tím
než ji vrátím, koupena cca 11.2011 ať si prodejci užijou, ten stínící
pin zkusím vytáhnout z konektoru.
S pozdravem,
Miloš Dašek