doporucene utahovaci momenty pro kabelova oka?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 23:32:14 CET 2012

 9.12.2012, 23:29:21

Tabulku neporadim, ale pevnost sroubu se najit da, a zbytek je
geometrie a fyzika ZS.
Jen to chce odhadnout vhodny bezpecnostni koeficient, protoze pevnost
sroubu se udava v tahu, nikoliv v  krutu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz