Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Prosinec 9 19:49:44 CET 2012

On Sun, 9 Dec 2012, Petr Labaj wrote:

> Jinak se da za velmi malo penez koupit USB FDD, coz neni spatna
> volba pro pouziti v budoucnu. FDD interface ze zakladnich desek uz

O tom jsem uvazoval - to znamena ze bez ohledu na to ze DOS USB nezna
tak BIOS na boardu zaridi ze z tehle externi USB Floppy nabotuje DOS
a pracuje s tim jako s A:  ?

> Pokud jde o seriove porty, tak velmi dobre zkusenosti mam s PCI
> portovyma kartama s chipy NetMos/MosChip MCS9835 a 9865.
> Jsou to skutecne poctive seriove porty, existuje pro to i nejaky
> driver pro pouziti v DOSu. Protoze nektere moje aplikace behaji
> bez operacniho systemu primo nad HW, tak to pouzivam i bez
> jakehokoli driveru primo na urovni portu a funguje to vyborne.

Tuhle kartu jsem mel ale pokud vim tak to nebeha na std portech
COM1/COM2 tusim 0x3f8/0x2f8 ale na nejakych vyssich portech, takze
aplikace ktera je blbe napsana s tim moc nebeha. Stare COM portove
ISA desky umely pracovat prave na tech zakladnich portech 0x[23]f8