Drivery W7 (Bylo Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Prosinec 5 23:13:27 CET 2012

V Linuxu (včetně nejnovějších) bez problémů:

http://hplipopensource.com/hplip-web/models/laserjet/hp_laserjet_1010.html

Abych si s novým OS musel koupit i nový HW....no potěš koště, to bychom
to dopracovali. V Linuxu to funguje skoro obráceně, řekl bych...

Jediná negativní výjimka je Ubuntu 12.04, kde jádro přestalo podporovat
non-PAE CPU. Ale už se našel nejméně jeden člověk, co vymyslel, jak to
obejít...

---
Jirka