Drivery W7 (Bylo Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Prosinec 5 22:58:50 CET 2012

Dne 5.12.2012 22:39, Kuba Jan napsal(a):
> A nefunguje scanner HP2200C. Ani po 3 hodinach jsem to nerozbehal, na
> diskusich jsem se dozvedel, ze si mam koupit novy scanner.

Mám podobnou zkušenost s tiskárnou HP LJ1010. Problém ovšem tentokrát
není na straně MS, ale u HP. MS nabízí nějaký driver ke stažení, bohužel
ale jen nějaký pohrobek, který není pro kombinaci W7/LJ1010 primárně
určen, neboť stanovisko HP k problému je, že tuto tiskárnu na W7
nepodporuje a doporučuje koupit novou.

JF