Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Prosinec 4 22:40:09 CET 2012

> Tak zas neprehanejte, je to 2kW 1f motor, zkrat privodniho
> vedeni neni
> problem, protoze dojde stejne k vypnuti celeho TC... Jde mi spis o

Jsme se nepochopili, to byl priklad, co dela rotujici hmota u motoru.
Jak se to chova pri rozpinani je celkem otazka a hodne bude zalezet
na provedeni motoru (1f motor musi mit pomocne vinuti a posunuti faze).
Tim chci naznacit, ze mi variostor co vazi 2g neprijde moc vhodny.
Proste je tam na nej moc energie.
Je to dva tydny co mi prepetovka vyhodila 25A jistic na privodu k domu.
CEZ mel nejake problemy se symetrii :)

Radeji bych tam dal RC clen.

> napetove spicky pri rozepnuti indukcnosti, s tim mam negativni
> zkusenosti (a pri minulem projektu do dokazalo i odrovnat
> PLC, spis teda
> komunikaci pres profi net, tomu se ani nedivim... Ale vedlo to k

Profinet ? Tj. ethernet tazeny tim silene drahym zelenym kablem (2 EURA/m)?

https://eb.automation.siemens.com/mall/cs/cz/Catalog/Product/6XV1850-0AH10

> rozdeleni do 2 plechovych rozvadecu a stejne neni vysledek na 100%,
> proste obcas komunikace umre a resi se to nakonec softwarove
> a obsluha

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158