Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Úterý Prosinec 4 22:06:05 CET 2012

Tak zas neprehanejte, je to 2kW 1f motor, zkrat privodniho vedeni neni
problem, protoze dojde stejne k vypnuti celeho TC... Jde mi spis o
napetove spicky pri rozepnuti indukcnosti, s tim mam negativni
zkusenosti (a pri minulem projektu do dokazalo i odrovnat PLC, spis teda
komunikaci pres profi net, tomu se ani nedivim... Ale vedlo to k
rozdeleni do 2 plechovych rozvadecu a stejne neni vysledek na 100%,
proste obcas komunikace umre a resi se to nakonec softwarove a obsluha
ceka, az to "vyhnije"... Ale tam nastesti resim jen SW pro PC...)