Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Prosinec 4 20:56:06 CET 2012

Dobry den,
me se velmi osvedcilo spojit PE a M svorky (PE s GND).
Vyrazne tim omezite elektrostaticke ruseni.

2 kW jsou celkem zanedbatelny vykon, nijak bych to neresil.
Pokud to bude zapojeno a poskladano alespon trochu smyslupne,
tak by nemel byt zadny problem. Bezna PLC jsou ve stejnem rozvadeci
s menici o radove jinych vykonech.

Kdyz spojite kontakty u stykace, tak neudelate spatne, nove stykace
byvaji podimenzovane ve srovnani se starsimi kousky.
Stykace/rele bych volil 24V DC a spinal primo tranzistory.

Prodleni byva z duvodu ochlazeni/vyrovani teplot vinuti.
Podobne podminky miva vetsina vykonejsich motoru.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158