Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Úterý Prosinec 4 20:09:33 CET 2012

To jsem zrovna moc slyset nechtel, nemuze to byt az tak velky problem,
prumerne PLC by se standardne dale vedle stykace bez cehokoli a je v
plastove krabici ;-)
Ten stykac bude spinan asi triakem pres optotriak, takze paralelne k
civce asi varistor nebo RC, to je jasne, dal budou triaky spinana
obehova cerpadla, ale ten kompresor jsem odhadl radeji na stykac,
rozbehovy proud bude nepochybne brutalni.