Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Prosinec 4 16:55:45 CET 2012

Původní zpráva ze dne 4.12.2012 od Jirka:

> Nikdo si nikdy nedovolil jim říkat, že např. musejí odevzdat práci v
> nějakém obskurním M$-only formátu*, to bych se do věci vložil sám a
> bylo by to hodně velký a velmi rychlý...

"Pane docente, jestli mě budete nutit odevzdat práci v MS-only
formátu, tak na vás pošlu tatínka... Ten vám tu vysokou školu
rozmlátí!"

> Pokud si vybereš (nejen školu), nemusíš se PŘIZPŮSOBIT, ale měl bys
> prosazovat svobodu a respektování individuálních přístupů. Hlavně ne
> stádo...

Jasně. Chudáci děti, které nejenže nikdy neměly Vánoce jako my stádo,
ale budou docela překvapené, až se po vysoké škole budou začleňovat do
pracovního procesu v nějaké společnosti a budou tam prosazovat svou
svobodnou volbu, měnit firemní postupy a IT infrastrukturu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601