Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 4 12:01:20 CET 2012

Honzo,

díky Bohu za každého nezávisle myslícího a jednajícího člověka. Experta
vůbec neřeš, koho chleba jíš...

Jinak ono je potřebné znát i ty widle, jde jen o to, aby dcera nezůstala
na zakrnělé stádní úrovni typu "počítač = M$ = Win". Když pochopí
principy (většinou stejné napříč OS) a třeby Ty sám jí ukážeš Linux
(nebo ještě něco jiného), bude na dobré cestě.

Moje děti studují (včetně VŠ) na svých počítačích s Linuxem, jinde
pracují s Win, umějí se orientovat principiálně (tzn. ne tupě naučenými
modrými ikonami těch internetů) a pomoct si. Nikdo si nikdy nedovolil
jim říkat, že např. musejí odevzdat práci v nějakém obskurním M$-only
formátu*, to bych se do věci vložil sám a bylo by to hodně velký a velmi
rychlý...

Pokud si vybereš (nejen školu), nemusíš se PŘIZPŮSOBIT, ale měl bys
prosazovat svobodu a respektování individuálních přístupů. Hlavně ne
stádo...

(*) netýká se pochopitelně případů, kde neexistuje alternativa, ale těch
je minimum

Howgh
---
Jirka