Re: vysavač na stavební prach?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Srpen 19 12:09:45 CEST 2012

Já mám v dílně průmyslový vysavač Wap. Má obrovský (a dosti drahý)
několikavrstvý sáček + přídavný papírový filtr a stavební prach jím
neproletí (dokonce se nedostane ani na ten přídavný filtr, ten je i po
letech používání úplně čistý). Asi je to dané velkou plochou toho
sáčku, že může být z méně porézního papíru a filtruje i ten stavební
prach. Jinak je ten vysavač tišší a saje mnohem lépe než jakýkoliv
domácí :-)

Aleš Procháska