ot: kviz na piatok

Prichy prichy na volny.cz
Pátek Srpen 17 16:33:40 CEST 2012

:-) je mi to jasné, alespoň někde se používá zdravý rozum.

O částkách bych mohl napsat elaborát, 2 roky jsem orodoval za jiné nastavení
mřížek klimatizace ( odcházely topné spirály na jednom zařízení), za dva
roky (asi díky "krizi")
to někdo spočítal ( můj odhad byl půl mega ročně) na 750 000 Kč ročně.
Na opravu stačilo jinak nastavit
mřížky co usměrňují proud vzduchu.
Víc bych nepopisoval, protože je to z oblasti příběhů, které by se
neměly vyprávět ani v hospodě, protože
by člověk mohl dostat před držku s tím, že si vymýšlí :-D

Takže, to je spíš ode mne takový povzdych o rozdílnosti světů.

Jinak asi by to tak, jak píšeš, dopadlo.