ot: kviz na piatok

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Srpen 16 22:36:17 CEST 2012

rozdiel bude asi taky ze 1 clovek (vy) s niekym k ruke z materialu za 10
000 eur urobi druhotne suroviny :-)
Kabel samotny zvladnu nainstalovat aj traja-styria ludia. Nie je to ale
kabel pre silovu elektrinu, staci ked to ohnu o roh a uz je vidiet
odrazy na reflektometri. Po montazi vsetkeho co na nom je nainstalovanie
nie je ani vhodne ho moc namahat. Inak to naozaj neslo.