Kalkulacka

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Srpen 16 07:02:21 CEST 2012

> Hodně dobrá kalkulačka je i Casio FX-180P. Má dokonce 7 pamětí. Jo s tou
> se daly dělat věci...

Osobne jsem v 1986 dostal Casio FX-82A - uplny zazrak, tu jsem pak vymenil
za 82B - pak se to ale nejak pokazilo protoze Casio preslo na system pro
trotly zvany V.P.A.M.
Prestoze zde http://en.wikipedia.org/wiki/Calculator_input_methods se
doctete ze to je ten nejpomalejsi zpusob jak zadat vzorecek

Takze dalsi kalkulacka byla FX-220 (posledni od Casia bez V.P.A.M.) ale uz
ani ta "neprezila" protoze verze 220B uz je taky pro trotly

takze jsem skoncil u TESCO kalkulacek Sencor SEC 185 - coz je verny klon
puvodni 82B jenom me desi ze SENCOR je jakysi obskurni prekupnik z Ciny do
stredni Evropy - nikoliv vyrobce.

Takze preju mnoho stesti v hledani nahrady za Vasi kalkulacku, protoze pokud
je clovek se "svoji" kalkulackou 10x rychlejsi nez z ostatnimi ani mu nic
jineho nezbyva.

Zdravi Petr Kubac