Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekuje Trojana

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 15 22:18:06 CEST 2012

Opravdu tam žádné analogové řízení úrovně není, ale do vstupního ADC i
výstupního DAC převodníku vede v blokovém schematu
nějaká linka z toho USB rozhraní a v textu se píše o možnosti regulace
hlasitosti. Otázka je ale, jestli to není jen pro analogový výstup.
Ten totiž i ve WinXP a i v programu WSJT regulovat jde.