Re: Re: Re: Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekuje Trojana

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Středa Srpen 15 22:14:03 CEST 2012

> V tom mém radiu je je kodek PCM2901E . Podle Datasheetu by tam nějaký
> regulátor hlasitosti měl být. ale asi pro něj není podpora ve WinXP.

Díval jsem se do datasheetu od TI a je jak se na TI sluší opět dost neúplný.
http://www.ti.com/lit/ds/sles034c/sles034c.pdf

Píšou něco o digital volume control, ale jestli je na DAC nebo ADC nebo obojím, to se člověk nedočte. Digital volume control je obyčejné číslicové násobení konstantou.

Zapojení vstupu je na stránce 11 a tam žádné analogové řízení zesílení není.

Vojta Bubník